دکتر اداوردو زينيكولا
225

دکتر اداوردو زينيكولا متخصص چشم پزشکی - فوق تخصص چشم پزشکی کودکان و انحراف چشم ( استرابیسم )

( 1 رای )

از بهترین دکترهای شهر دبي

تصاویر مطب و محل کار

زمینه فعالیت دکتر اداوردو زينيكولا متخصص چشم پزشکی - فوق تخصص چشم پزشکی کودکان و انحراف چشم ( استرابیسم )

متخصص چشم پزشکی- فوق تخصص چشم پزشکی کودکان ( اطفال ) و انحراف چشم (استرابیسم)

أخصائي طب عيون مع خبرة في جراحة الجسم الزجاجي وشبكية العين الدكتور زينيكولا متخصص في جراحة الجسم الزجاجي وشبكية العين وطب شبكية العين تخرج بامتياز مع درجة الشرف من جامعة جنوا في ايطاليا قبل أن يتخصص في طب العيون في الجامعة نفسها. أثناء تدريبه في طب العيون، عمل بشكل مكثف مع ديجيتال فلوريسين لتصوير الأوعية الدموية واندوسيانين جرين لتصوير الأوعية الدموية المشيمية حول التحقيق في تدفق الدم وكان المؤلف المشارك في مراجعة الكثير من الأوراق المتناظرة المتعلقة بالأمراض المشيمية والشبكية. وخلال تلك الفترة قام بالتدريب السريري في باريس ونيويورك أيضاً. ثم انتقل الدكتور زينيكولا إلى المملكة المتحدة كزميل زائر في قسم خدمات أمراض الشبكية في مستشفى مورفيلدز للعيون. وبعد ذلك قام بتطوير مسيرته المهنية مع زمالة لمدة سنة ونصف في جراحة ماء العيون والزرق لدى مستشفى ويسترن للعيون وكذلك لمدة سنتان ونصف زمالة في جراحة الجسم الزجاجي والشبكية في بروتسوماوث و بريغتون. بعدها عاد إلى ايطاليا حيث عمل استشاري في جراحة الجسم الزجاجي والشبكية وطب الشبكية في مستشفيات عديدة في المنطقة. وهو عضو نشط في فوندازيون ديلا ماكولا، مؤسسة أبحاث علمية مقرها في جنوا، والتي تهتم بشكل خاص في إدارة مضاعفات الشبكية لدى مرضى السكري والضمور البقعي. يتمتع الدكتور زينيكولا بخبرة واسعة في مجال إجراءات التحقيق وعلاجات أمراض شبكية العين، الطبي منها والجراحي. ولديه اهتمام خاص في إدارة مرض السكري في العين وفي تعزيز فحص شبكية العين للمصابين بمرض السكري.

آدرس و تلفن مطب دکتر اداوردو زينيكولا متخصص چشم پزشکی - فوق تخصص چشم پزشکی کودکان و انحراف چشم ( استرابیسم )

تسلط به دیگر زبان ها دکتر اداوردو زينيكولا متخصص چشم پزشکی - فوق تخصص چشم پزشکی کودکان و انحراف چشم ( استرابیسم )

لینک های مفید دکتر اداوردو زينيكولا متخصص چشم پزشکی - فوق تخصص چشم پزشکی کودکان و انحراف چشم ( استرابیسم )

به درخواست پزشک نمایش نظرات بسته شده است
به درخواست پزشک امکان ثبت نظر نیست

دکتر متخصص چشم پزشکی - فوق تخصص چشم پزشکی کودکان و انحراف چشم ( استرابیسم ) در شهر دبي

دکتر حسين زاده

دکتر حسين زاده

متخصص چشم پزشکی - فوق تخصص چشم پزشکی کودکان و انحراف چشم ( استرابیسم )


دکتر ياسر محمد

دکتر ياسر محمد

متخصص اورولوژی - فلوشیپ تخصصی جراح کلیه ، مجاری ادرار و تناسلی ( اورولوژی کودکان )


دکتر هاني الشافعي

دکتر هاني الشافعي

متخصص روانپزشکی - فوق تخصص روانپزشکی کودک و نوجوان


دکتر بلال غزال

دکتر بلال غزال

متخصص قلب و عروق ، فلوشیپ بیماری‌های مادرزادی قلب و عروق در بزرگسالان

متاسفانه هنوز نوبت دهی برای دکتر اداوردو زينيكولا متخصص چشم پزشکی - فوق تخصص چشم پزشکی کودکان و انحراف چشم ( استرابیسم ) هنوز فعال نیست.

هزینه ویزیت دکتر اداوردو زينيكولا متخصص چشم پزشکی - فوق تخصص چشم پزشکی کودکان و انحراف چشم ( استرابیسم ) با توجه به نوع نوبتی که از ایشان می گیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی) متغیر است. با مراجعه به پروفایل دکتر اداوردو زينيكولا متخصص چشم پزشکی - فوق تخصص چشم پزشکی کودکان و انحراف چشم ( استرابیسم ) می توانید هزینه دقیق ویزیت دکتر را ببینید.

دکتر اداوردو زينيكولا متخصص چشم پزشکی - فوق تخصص چشم پزشکی کودکان و انحراف چشم ( استرابیسم ) 1 مطب دارند. برای دیدن اطلاعات کامل مطب، پروفایل دکتر اداوردو زينيكولا متخصص چشم پزشکی - فوق تخصص چشم پزشکی کودکان و انحراف چشم ( استرابیسم ) را ببینید.

دکتر اداوردو زينيكولا متخصص چشم پزشکی - فوق تخصص چشم پزشکی کودکان و انحراف چشم ( استرابیسم ) هستند.

دکتر اداوردو زينيكولا متخصص چشم پزشکی - فوق تخصص چشم پزشکی کودکان و انحراف چشم ( استرابیسم ) از روز بیمار جدید می‌پذیرند. با مراجعه به پروفایل دکتر اداوردو زينيكولا متخصص چشم پزشکی - فوق تخصص چشم پزشکی کودکان و انحراف چشم ( استرابیسم ) در سلامتی۲۴ می‌توانید اطلاعات دقیق‌تری به دست بیاورید.

تا کنون 1 نفر به دکتر اداوردو زينيكولا متخصص چشم پزشکی - فوق تخصص چشم پزشکی کودکان و انحراف چشم ( استرابیسم ) رای داده‌اند. میانگین امتیازی دکتر اداوردو زينيكولا متخصص چشم پزشکی - فوق تخصص چشم پزشکی کودکان و انحراف چشم ( استرابیسم ) 5 از 5 است.

یکی از گزینه های زیر را انتخاب نمایید